Trwa ładowanie proszę czekać ...

Nowoczesne formy informacyjne.

22 czerwca 2016

Świat nowinek technologicznych oraz informacji rozwija się w zastraszającym tempie. Coraz większą rolę w naszym życiu odgrywają różnego rodzaju sprzęty komputerowe wykorzystywane w domu do zabawy oraz w pracy. Firmy informatyczne prześcigają się w tworzeniu pomysłowych rozwiązań mających na celu wspomaganie biznesu oraz przedsiębiorców.

Jednym z takich urządzeń coraz częściej spotykanych nie tylko w firmach czy urzędach są kioski informacyjne. Spotkać je możemy w bardzo wielu ważnych punktach naszego codziennego życia. Wybierając się do centrum handlowego, dzięki kioskom informacyjnym, znajdziemy interesujące nas informacje na temat danego centrum, czy położenia sklepu, który właśnie szukamy. Wszystkie kioski informacyjne wykorzystują do pracy jednostkę komputerową oraz ekran dotykowy. W zależności od wykorzystania kiosku możemy spotkać ekrany dotykowe pracujące na podczerwień oraz bardziej zaawansowane ekrany pojemnościowe wykorzystujące niewielki ładunek elektromagnetyczny na swojej powierzchni. Po dotknięci w danym miejscu powstaje zmiana ładunku i na tej podstawie system oblicza współrzędne zetknięcia palca i ekranu.

Urządzeniem, które coraz bardziej zdobywa serca użytkowników jest V-TOTEM. Jest to bardzo nowoczesne urządzenie pełniące funkcje kiosku informacyjnego. Dzięki zastosowaniu bardzo mocnych hartowanych szyb dotykowych urządzenie to może być stosowane w miejscach nawet bardzo zatłoczonych. Sama obudowa jest bardzo nowoczesna i niezwykle elegancka. V-TOTEM oferuje też bardzo duży rozmiar ekranu, bo aż do 55 cali przekątnej. Dzięki temu jest to jeden z najlepszych kiosków informacyjnych dostępnych w sprzedaży. V-TOTEM wyposażony jest w bardzo dobrej jakości ekran LCD oraz działa w technologii IR co pozwala na wykrycie aż 6 punktów dotyku. W zależności od naszych potrzeb możemy także zamówić obudowę lub jej okleinę dostosowaną do wystroju naszego wnętrza. Takie rozwiązania bardzo często wykorzystywane są w hotelach i punktach obsługi klienta. Wszystko po to, aby mniejszych kolejki do punktu informacyjnego.